čtvrtek 20. března 2008

Dneska, osobně

Dostal jsem se zase k blogu a říkal jsem si, že napíšu na někoho nějakou tu jedovatost. První jsem ale juknul, zda nemám nějaké komentáře. A ejhle měl jsem.

Bratr Kateřiny Pospíšilové mi vynadal, že píšu o čem nemám ponětí. Měl jsem připomínky k jeho studiu v Moskvě. Tak aby bylo jasno, je mi fuk že Tomáš Pospíšil studoval v Moskvě. Pokud mu ta škola něco dala a je z něj lepší obchodník/právník tak super. Já osobně Rusko rád nemám a vzhledem k jejich častému žvanění co bychom měli dělat a jak, se můj názor na ně nezlepší.

A pak mi doporučil, abych si našel nějakou holku z naši vesnice. Věřte to jsem zkoušel, ale mé zvracené ego nedovolilo se odtrhnout od slintání nad modelkami a často jsem do noci křičel: "Musím je pomluvit všechny, mrchy!". A tak dělám co můžu. Jenže kolikrát je to fakt těžké. Nemůžete jen napsat, že pijou rum. Zaprvé to je pravda a za druhé se k tomu dobrovolně přiznají. To pak není žádná pomluva. Tak a teď co. No můžete je obvinit z toho,že mají milence. Jenže to je zase málo. To dělá bulvár dnes a denně a to v takovém množství, že péra od jejich matrací musí vibrovat neustále.

Napadlo mě, že bych mohl obviňovat z chytrosti. To je rafinované, pač to je pomluva zcela určitě, ale nežalovatelná. Kdo bude mít něco proti tomuhle, tak u něj je vcelku jasné že je dědičně zatížen opakem chytrosti.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ahoj, tak musím souhlasit s Tomášem. Asi nevíš o če je řeč. Katka je velmi nadaná a inteligentní. Tomáš jse na tom úplně stejně. Bylo by moudré se o tom nejdříve přesvědčit! Denisa B.