středa 17. září 2008

Olga Menzlová

Nedá mi to ještě neokomentovat kauzu paní Menzlové a pana Brabce. Tedy je mi fuk proč se rvali a zda to bylo s božím požehnáním či nikoliv, spíše mě zarazila ta cedulka co měla za oknem auta.
Zaráží mě myšlení pisatele tohoto vzkazu. Proč by strážníci měli brát ohledy na nějaké vyřizování formalit? Že se někdo stěhuje? To je přece nezajímá, to by si mohl napsat úplně každý.

Jinými slovy, paní Menzlová se zde dožaduje jakési výsady na kterou nemá právo. Zjevně je na to zvyklá, vždyť i svou společnost nejdříve oznámila a pak teprve dodatečně ji založila. Možná to ani není příjmením Menzlová, ta asi taková byla odjakživa. Prostě pokud se nedařilo, stačilo se usmát a dostala co chtěla. Dostala Menzla, dostala postavení, měla svoji produkční firmu. Zkrátka žádná prohra. A teď tohle. Bulvár před ní nemá žádný respekt a co platilo dřív najednou nefunguje. Proto ty rvačky a scény, volání sanitky a další. Paní je teatrální aby zakryla své rozčarování jak to najednou s ní svět zachází. Vždyť to přece nemůžou! Bulvár ji pomalu ale jistě likviduje vše co měla. Jako odkopnutá Menzlova manželka už nebude skvělá produkční. Místo oskarového režiséra má průměrného televizního režiséra, který má pověst děvkaře.

Jediné co by mě zajímalo je, kdo dal bulváru tip. Komupak tohle děvče šláplo na kůří oko. Ale bavit se musí královsky.

Foto: Blesk.cz

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Váš blog se mi líbí, Jana