čtvrtek 25. října 2007

Kateřina Pospíšilová má milionáře


Chápete? To je panečku zpráva. Jen kdybych věděl kdo je to Kateřina Pospíšilová...Jo vím, že je to vicemiss ze soutěže Miss ČR 2006, ale stejně kdo to sakra je? Když mi řeknete jméno ani si nevybavím obličej.

Nu ale tahle slečna chodí do společnosti s jakým si slovenským milionářem, či spíše milionářským synkem. Více tady.

Jen tak naokraj co to je za novotu jezdit studovat do Moskvy? Prý její bratr tam studoval s tím slovenským milionářem. Co se dá studovat v Moskvě a hlavně proč by tam někdo s kouskem sebeúcty vůbec jezdil?

Ta slečna má víc záhad, než se zdá.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ahoj Honziku,
tady ten bratr Kateriny. Studoval jsem na MGIMO www.mgimo.ru , coz je vcelku dobra skola - Bill Clinton ji oznacil za rusky Harvard, tak mne napadlo, ze bych se tam neco naucil...
Az mi prozradis, kde jsi studoval ty, ze mas tolik sebeucty a kritizujes neco, o cem nemas ani poneti, tak pak teprve tlachej. Ani tu nemas publikovany svuj profile.
Koukam, ze trochu ujizdis ve svem blogu na modelkach, tak ti hlavne preju, at si nejakou tu holku z Vasi vesnice brzo najdes a prestanes projizdet web a slintat na pekny holky.
Zdravi,
Tomas Pospisil

Anonymní řekl(a)...

Honiku,
ty jeden kluku zlobiva,prestan se takhle navazet do lidi a odpust si svoji zaujatost proti Rusku..Mas spatne predsudky...A abych ti nekrivdil,zamyslel jsem se i nad tvoji "identitou" a vubec me nenapadlo kdo tak asi muzes byt ty...Nikde jsem o tobe ani necetl:(
Pockam si,pokom se zase svezes.
Richard S.

Yenda řekl(a)...

Zdravim,
tak proti Rusku zaujaty jsem obecne. S tim nikdo nic neudela.Co se tyce meho vzdelani, tak ma alma mater je CVUT.

Ad modelky, trefuju se do kohokoliv o kom pise bulvar. Ze vic tech tref padne na modelky je ciste poctem clanku a o cem jsou. Pisu pouze vlastni nazory na obsah clanku. Nic vic, nic min.

Kdyz mi tady vynadate do blbecku, nic se nedeje. Je to vase pravo a ja netvrdim, ze mam pravdu. Taky ty komentare mazat nebudu.

Anonymní řekl(a)...

Tak to jsem rad, ze Vas na CVUTce naucili cist bulvar. Ono to chce trochu relaxace u clanku o peknych holkach, kdyz uz studujes na skole,kde jsou skoro sami kluci...
Ad Tvuj komentar - kdyby jsi komentoval jen obsah clanku, jak tady pises, tak proti tomu nic nemam a je to taky tvoje pravo, ale navazet se hloupe do lidi, ktery neznas a nebo mluvit o zemi, do ktery zatim tva technicka noha nevstoupila a doufam, ze kvuli tvym velkomestskym predsudkum nikdy nevstoupi, je proste nespravne. Tak jsem se zase jednou vyjadril...
Howgh
Tomas P