pondělí 27. srpna 2007

Agáta je měkota


Volil se muž roku a jelikož jsem nevyhrál tak mě to až tak nezajímá. Přiznávám může to být tím, že jsem nesoutěžil. Jako u každé podobné akce byla i zde večerní párty. Vypadá to, že neoficiální královnou večera se stala Agáta. Nejdříve odrovnala perského prince Amiriho a pak se jala urážet Kateřinu Kristelovou tím, že na ni volala Kristíno. Což je skoro na žalobu, jak jistě uznáte. Kateřina se nedala a hned řekla co si myslí:

„Je trapná. Na rozdíl od ní není moje popularita postavená na špulení rtů a odhalování bradavek na večírcích"


A podle dobře informovaných zdrojů to Agátu tak dostalo, že šla do koutku plakat. Jsme překvapen, myslel jsem totiž, že na Agátě lze dříví štípat. Agáta je v podstatě citlivá duše, která si hned všechno bere. Tak ne, aby ji pouštěli k internetu, to by mohla probrečet celý měsíc a to by byla jistě škoda.

Foto: Super.cz

Žádné komentáře: