čtvrtek 2. srpna 2007

Beckham bloguje

Sen mnoha fanynek a fandů na celém světě se splnil. David Beckham bloguje. Jeho moudra si můžete přečíst na http://www.davidbeckham.com/blog/.
Pro ty z Vás kteří nevládnou angličtinou si dovoluji přeložit přispěvek z 31. července.

Tento týden jsem ve fitcentru na sobě pracoval opravdu tvrdě a snažím se dostat zpátky do formy tak rychle jak to jen jde, abych mohl znovu hrát. Každý kdo mě zná potvrdí, že miluju fotbal a že se nemůžu dočkat až se zase dostanu na trávník a budu moci hrát soutěžní zápasy.

V sobotu jsem jel s týmem na zápas proti Chivas, což bylo super i když jsem nemohl hrát. Bylo skvělé být s hráči v šatně a být součástí před zápasového kamaraďění. Jsem rád, když jsem zapojen do týmu jak to je jen možné a mý spoluhráči se snaží abych se cítil součástí týmu, což je skvělý pocit.

Tým Galaxy zorganizoval nedělní piknik, kam byli pozváni všichni hráči týmu i s jejich rodinama. Je to opravdu akce která stmelí tým a skvělá šance pro rodiny hráču poznat se navzájem. Všichni se měli skvěle a bylo opravdu krásné vidět jak si naše děti dělají nové kamarády.

Myslím, že velikání světové literatury by měli zachovat svůj odkaz i pro budoucí generace a je dobře že David Beckham bloguje. Mnohým lidem na světě se uleví a jejich život bude pestřejší.

Žádné komentáře: