čtvrtek 30. srpna 2007

VyVolení 3 : Další volba


Tak se nám do vilky dostal Dan. Trochu jsem se spletl, Dan je boxer takže kop s otočkou nebude. Jsem opravdu zvědav jak se bude ve vile chovat, protože si fakt nedovedu představit, čím by mě měl zabavit.

V dalším kole to bude záležitost páru. Tohle nechápu co tím Prima sleduje, páry by tam být neměly. V minulé sérii to zas tak velký přínos nebyl a jediná drsná situace byla když Petr přišel o Danu a řval na Sanny. A to byl dost málo.

Musíme doufat, že Prima má nějaký záložní plán.

Tak se na ně v rychlosti mrkneme.

Kateřina Orálková a Marek Fukal. Kateřina ukecala Marka a šli společně na casting. No takže Marek není zas tak zajímavý a tedy se mrknem proč pak chce do vilky Kačenka.

Chci dokázat, že nejsem tak velký nervák a že mě jen tak něco nevytočí.

A už se nám to rýsuje. To je jistotka, že tě něco vytočí. Není šance, to nebyl moc chytrej nápad.

Radim Šrahůlek a Renáta Kukačová - Radim je voják a Renáta je provozní baru. Svorně přiznávají že jdou vyhrát. Což je sympatické, tak uvidíme jaký budou mít tah na branku, tedy na výhru.

Marika Mikulcová a Michaela Novosadová. Scalex píše, že jsou to dvě střelené osmnáctky. Já bych to šacoval, že Michaela je střelenější, jestli se to tak vůbec dá říct. Tvrdit, že v osmnácti už něco nestíhá, tak ať se netěší až zestárne, protože to pak bude teprve mazec. Ale asi má nějaké zvláštní schopnosti protože přesvědčila Mariku, že jít do vilky má nějaký význam! To je skoro na komiksovou hrdinku.
Foto : vyvoleni.centrum.cz

Žádné komentáře: