čtvrtek 2. srpna 2007

VyVolení 3 : Nová nahota

Začíná se rýsovat obsazení vily VyVolených. Tedy někdo tvrdí, že obsazení je už známé a diváci nebudou mít šanci to nějak ovlivnit. Ovšem to, že Martin Kocián, ještě nenatočil svůj medailon je přímo skandální záležitost. Myslím, že by Martin neměl zoufat, místo medailonu pošli hitovku Jsi moje máma a vila je jistá.




Ještě Lunetic Zdroj: supermusic.sk
Martin dnes. Zdroj: ahaonline.cz

Další kdo by chtěl okusit slávu je Veronika Fasterová. Veronika je zajímavá tím, že má na internetu stránku se svými akty. (To jste nečekali, že? Také jsem čekal atomovou fyzičku) Veronika pro deník Šíp řekla, že akty vznikly náhodou a že byla mladá a blbá. Doslova řekla toto:

"Původně jsem ani akty fotit nechtěla. Když jsem byla se svým přítelem na castingu, kde jsme vybírali, o jaké focení by mělo jít, vybrala jsem si, že bych ráda dělala jen fashion snímky. Když jsem pak ale byla na tom focení, tak mi fotograf říkal, že bych se neměla tolik stydět. Co mám říct? Byla jsem mladá a blbá, a tak jsem si sundala podprsenku. Tím to vlastně všechno začalo,"


A také neskončilo

"Když jsem pak viděla ty výsledné snímky, přišlo mi, že na nich není nic pobuřujícího. Naopak, přišly mi opravdu krásné. A nebudu nic zastírat, svou roli v tom hrálo i to, že za akty je mnohem vyšší honorář než za módní fotografie,"

Veronika není tak blbá jak tvrdí a dovede si spočítat co je výhodnější. Jediné co mě zaráží, je tvrzení že je stále panna. Ne že bych nevěřil, že dvacetileté panny existují.Určitě nějaká někde bude, ale slečna se přiznala k příteli. Co spolu dělali? Koukali na její "umělecké" fotky a plánovali svatební noc? Nebo slovo panna už má jiný význam?


Veronika do vily! Národ má právo vidět dvacetiletou pannu, stejně jako korunovační klenoty. Obé se ukazuje zhruba stejně často.





Žádné komentáře: