středa 29. srpna 2007

VyVolení 3 - Veronika do vily


Tak včera diváci poslali do vily Veroniku Fasterovou. Nemůžu říct, že bych byl nějak překvapen. Ty slečny co dostala jako konkurenci neměli moc šancí.

Nám jako divákům se ale naskýtá možnost dlouze spekulovat, zda Veronika je blbá či nikoliv. Zatím se v diskuzích více prosazuje názor, že je dlabaná jako necky. Ovšem narazil jsem také na příspěvek který tvrdil, že je to naopak. Že je to celé habaďůra a Veronika prostinkou jen hraje.

Nu, to ukáže až čas. Uvidíme tu koncentrovanou rafinovanost alá Petr Zvěřina.

me tu také další várku. Jelikož jsem včera večer nebyl u televize, takže jsem prošvihl medailonky musím se spokojit s tím co je na webu.

První panáček je Dan Holovský. Povoláním sportovec. Tvrdí, že chce získat zkušenosti a pak taky výhru. Myslím, že on jako sportovec moc zkušenosti z vily nevyužije, takže předpokládám že si jde pro jen pro výhru. Podle medailonku z webu nám možná ukáže kop s otočkou jako Chuck Norris.

Další Marie Pavlátová. Marie je už mamina a do vilky jde pro výhru a taky vyzkoušet si to. Co přesně to neříká. Ale asi jaké je to žít pod dohledem. Tak to už máme dva hamižný.

Třetí je Roman Přichystal. Ten jde do vily kvůli práci a stereotypu. Menší změna v jeho životě by to byla.

Tak sám jsem zvědav koho dneska do vily pošlete. Já favorita nemám.

Žádné komentáře: